Послідовності можуть бути досить різними, відрізняючись принципом побудування. Зокрема існують обернені послідовності, які є похідними від звичайних і формуються за рахунок змінення порядку елементів первинної послідовності предметного ряду. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати саме з оберненою послідовністю. На екрані перед учнем міститься зображення послідовності, яка складається з почергового розміщення кількох видів елементів. Їхня кількість неоднакова, що дозволяє утворити обернену послідовність із дзеркальним співвідношенням елементів. Місце для цього знаходиться під першою і представляє з себе ряд порожніх клітин. Маючи у своєму розпорядженні всі елементи першої послідовності, дитина має розмістити у клітини знизу ці ж елементи таким чином, щоб утворити послідовність обернену, тобто дзеркально відображену. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, проте з іншим рядом обʼєктів. При утворенні оберненої послідовності варто памʼятати про наступне. Кінець послідовності зверху є початком для нижньої. А розміщення елементів по центру предметного ряду має відображати, а не повторювати одне одного в обох послідовностях. Завдяки цьому завданню учень краще опановує тему послідовностей, покращує концентрацію, увагу та вміння працювати з окремими обʼєктами у ряді.