Працюючи з великими числами, дуже важливо, аби дитина розуміла, що саме означають ті чи інші цифри, якому розряду вони належать та як їх можна було б представити самостійно. Адже цифри мають своє значення, і кожна з них, знаходячись у складі певного числа, могла б бути окремим числом – з кількістю нулів, яка відповідала б розряду значущої цифри. Аби покращити розуміння цифр у складі великого числа, ця вправа використовує тему округлення, вже знайому дитині. На екрані перед учнем міститься набір чисел. Всі вони досить великі – можуть сягати тисяч, десятків тисяч – в залежності від етапу. У завданні, формулювання якого знаходиться над таблицею з цими цифрами, вказано початкове число. Серед цифр у таблиці є та єдина, яка є результатом округлення вказаного у завданні числа. Проте там, у завданні, також вказано, до якого розряду треба здійснити цю дію. Адже раніше, коли учень вивчав округлення, він робив це з маленькими числами. А тепер у завданні може бути вказано, наприклад, що число треба округлити до десятків. Тоді дитина знаходить у числі із завдання цей розряд, після чого шукає у таблиці те число, де всі числа більших розрядів такі самі, але одиниці округлені до десятків. Якщо ж у завданні вказано, що округлити треба до десятків тисяч, то дитина концентрує увагу саме на розряді одиниць тисяч, виконує округлення з ним і шукає число, що є результатом цієї дії. Якщо число треба округлити до десятків тисяч, то всі менші розряди мають бути перетворені на нуль – тому, власне, цю дію і називають округлення. Коли дитина вибирає у таблиці правильний варіант округлення початкового числа до певного, вказаного у завданні розряду, то проходить на наступний етап.