Ця вправа, як і попередня, дає можливість тренувати ті навички, які можуть знадобитись у житті при роботі з десятковими дробами. Вони використовуються у обчисленнях значно частіше, ніж звичайні, наприклад, при торгівлі. При цьому нерідко бувають обставини, коли точна кількість до останнього розряду в принципі не потрібна – головне знати загальне число обʼєктів, аби з ним було простіше працювати далі. Тому у випадку з десятковими дробами таким популярним є процес округлення. Його вивченню й присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною міститься зображення десяткового дробу – різних для кожного етапу завдання. У формулюванні завдання, яке міститься над числом, вказано, до якого саме розряду треба зробити округлення. Дитина робить цю дію, після чого з-поміж кількох варіантів, що містяться під початковим дробом, вибирає той, який є результатом цього самого округлення. Після цього дитина проходить на наступний етап, до нового подібного випадку. Дуже важливо, що учень має звертати увагу саме на розряд, до якого треба «зменшити» дріб. Наприклад, до сотих або до десятих. Тож це завдання стимулює дитину навчитись краще орієнтуватись у розрядах десяткових дробів. Крім того учень повторить і принципи округлення: якщо число, яке треба округлити, є пʼятіркою або більшим, то треба наступний розряд збільшити на одиницю; якщо ж менший від пʼятірки (числа «4», «3» тощо), то не треба. Наприклад, якщо «0,78» округлити до десятих, то в результаті вийде «0,8».