Різні математичні навички можуть знадобитись при роботі з грошима. Зокрема це стосується округлення – теми, яку дитина вивчала у попередніх класах. Проте округлення у випадку з грошима має свою специфіку. Перш за все, справа у меті даної операції. Досить рідко коли ціна на той чи інший товар подається без зайвих копійок. Вміти округлити корисне просто для того, щоб правильно оцінити вартість того чи іншого обʼєкта. Наприклад, якщо кілька предметів коштує по одній гривні і девʼяносто пʼять копійок, рахуючи загальну суму грошей, які доведеться витратити, варто рахувати ціну кожного предмета у двох гривнях, виконуючи округлення до наступного більшого. Цим і буде займатись учень у ході виконання даної вправи. Перед дитиною на екрані міститься зображення ціни на певний умовний товар, який навіть не називається. Ціна на нього має гривневий компонент та вартість у копійках, які разом складають єдине ціле. Дитині варто памʼятати, що в одній гривні сто копійок, тож умовно можна представити гривні сотенним розрядом суми. І от до сотень, тобто до гривень, і треба округлити, щоб уточнити вартість умовного предмета. Варіанти містять під ціною. Учень вибирає той, який вважає правильним, після чого проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії. Фактично дитина завжди має округлювати до сотень, адже наблизити наявну ціну треба до найближчої гривневої вартості, що не має копійок. Виконуючи це завдання, дитина не тільки тренується у округленні, а й здобуває дуже важливу практичну навичку, адже округлювати доводиться практично будь-яку ціну.