Коли дитина вже познайомилась з такими поняттями як мішане число та неправильний дріб, настає час на практиці закріпити вміння працювати з ними. Це досягається за допомогою спеціальних вправ, де треба один вид дробу перетворювати в інші. Цьому й присвячено дане завдання. Взагалі саме робота з цими категоріями дробів робить дану тему такою різноманітною: дроби звичайного типу є частиною цілого, але для роботи зі звичайними числами треба вміти поєднувати їх, знати, як числа взаємодіють з дробами тощо. На екрані перед дитиною міститься мішане число – нове для кожного наступного етапу завдання. Його треба перетворити на неправильний дріб. Те, як саме це робить, вказано на екрані: спочатку йде мішане число, потім, після знаку рівності, описується, що саме треба зробити, аби перетворити числовий компонент на частину дробу, а після ще одного знаку рівності – кінцевий результат. Учень має самотужки зробити всі обчислення ,вказані у другій дії, аби визначити, як саме виглядає неправильний дріб від того чи іншого мішаного числа. Власне, правило одне: треба компонент одиниць помножити на знаменник і додати результат цієї дії до чисельника. Знаменник залишається таким самим, тоді як чисельник значно змінюється і перевищує знаменник. Це завдання – не просто опис сухого математичного правила. Описані дії ґрунтуються на самій природі мішаних чисел. Кожна одиниця має бути розділена на кількість частин, як у знаменнику – тому ці числа треба перемножити, і тільки після цього – додати до чисельника.