Різноманіття величин, які піддаються вимірюванню, є причиною того, що підходящих одиниць не тільки багато, але й усі вони дуже різні. Наприклад, вельми сильно відрізняються літри, одиниці для вимірювання обʼєму, та сантиметри, які використовуються для виміру довжини. Цікаво, що існують одиниці виміру, які використовуються для визначення приблизно тотожних характеристик предметів, але в залежності від конкретного випадку лише деякі з них використати буде доречно. У ході виконання цього завдання дитина буде на певному конкретному прикладі визначати як підходящу одиницю виміру за наведеною ознакою, так і за певними масштабами. На екрані перед учнем міститься малюнок, на якому зображено той обʼєкт, вимірити фізичну якість якого і треба. Наприклад, висоту будинку або обʼєм діжки тощо. Під цим малюнком є кілька назв одиниць вимірювання. Деякі з них не підходять принципово. Наприклад, кілограми не підходять для того, щоб визначити довжину автомобіля, а літри – для визначення висоти дерева. Проте і серед одиниць, які начебто вимірюють одне й те саме, не всі підходять для конкретного випадку. Наприклад, зріст людини недоречно вимірювати у кілометрах чи міліметрах, адже, попри те, що обидві ці одиниці використовуються для виміру довжини, перша є надто великою, а друга є надто малою. Відтак, для виміру зросту найкраще підходять сантиметри. Коли дитина, керуючись логікою та своїм знанням одиниць виміру, вибирає ту одиницю, яка підходить для опрацювання саме того обʼєкта, який зображено на екрані на цьому етапі, то проходить на новий рівень.