Коли потрібно порівняти дроби, учень стикається з певними труднощами, адже, виконуючи дану дію, слід звертати увагу як на чисельник, так і на знаменник. Крім того, у випадку зі знаменником сприйняття понять «більше» та «менше» змінюється від класичного. Тобто чим більше знаменник, тим менші частини, на які поділили одиницю. Відтак для правильного порівняння дробів дитині, особливо на перших порах виконання даної дії, можуть особливо знадобитися різні методи графічного втілення та ілюстрації дробів. У ході виконання цього завдання учень порівнюватиме дроби, орієнтуючись за малюнком. На екрані перед учнем міститься пара дробів, між якими є порожня клітинка. До неї треба перемістити відповідні математичні знаки: «більше», «менше» або «дорівнює». Оцінити дроби з точки зору порівняння допоможуть малюнки. Над кожним дробом міститься коло, яке поділене на сегменти за числом, що є у знаменнику. Деякі з них зафарбовано іншим кольором. Кількість цих сегментів відповідає числу у чисельнику. Тож дитина, памʼятаючи, що дріб – це частина цілого, бачить, в якому з кіл зафарбовані сегменти займають більшу площу. Звертати увагу треба не стільки на число цих сегментів, скільки саме на порівняння загального розміру зафарбованої частини в обох колах. Коли учень відповідно до малюнка робить вибір та переносить у порожню клітинку потрібний знак, то проходить на наступний етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії з новими дробами, котрі супроводжуватимуться іншими ілюстраціями.