Тема грошей при вивченні математики є однією з найбільш практично корисних, адже з грошима доросла людина стикається і працює кожного дня, та й дитина має поступово набувати практичного досвіду у роботі з ними. Цьому й присвячено низку наступних вправ, яку відкриває це завдання. На екрані перед учнем міститься предметний ряд. Всі обʼєкти в ньому належать до одного типу, але відрізняються одне від одного у деталях. Всі ці обʼєкти є товарами, які продаються за певною ціною, що вказана під картинками. Ціна різна і залежить від багатьох факторів, проте головне це те, що учень, виконуючи цю вправу, має оцінити, який з предметів найдорожчий або найдешевший – в залежності від етапу завдання й питання, яке до нього ставиться. Отже учень спочатку вивчає всі обʼєкти, потім ціну, вартість кожного з них. Вже маючи певний досвід у роботі з грошима, дитина знає, що оцінити вартість товару треба спочатку орієнтуючись за гривнями. Якими б не були числа у розряді копійок, саме гривні є головним критерієм грошової вартості, адже у кожній гривні сто копійок. Отже учень знаходить обʼєкт з найбільшою вартістю у гривнях, і якщо є інший, що коштує стільки ж, то в такому випадку вже треба порівняти ціну у копійках: який з обʼєктів, що мають однакову вартість у гривнях, коштує більше копійок, той і вважається найдорожчим. У випадку із знаходженням найдешевшого обʼєкта алгоритм дій учня зворотний: треба знайти найменшу вартість, знову ж таки орієнтуючись за гривнями, а вже потім за копійками. Коли дитина виділяє потрібний предмет, то проходить на наступний етап завдання.