Положення стрілок у аналоговому годиннику дозволяє прочитати їхні дані та визначити час з їхньою допомогою. При цьому стрілки можна сприймати і як щось окреме. У ході виконання цього завдання дитина навчиться утворювати послідовність з годинників, знаходячи у їхніх показниках щось спільне, певну динаміку зміни положення стрілок, але не всіх, а тільки деяких. На екрані перед дитиною міститься зображення ряду аналогових годинників, які показують різний час. Проте одна зі стрілок завжди вказує на одну й ту саму цифру – на всіх годинниках ряду, тоді як інша змінює своє положення. Цікаво, що спосіб цієї зміни утворює певну закономірність. Наприклад, на кожному наступному годиннику годинникова стрілка зміщується на дві цифри вперед. Останні дві клітинки залишаються порожніми. Туди треба перемістити годинники, які продовжують послідовність. Варіанти знаходяться під предметним рядом. Учень має зрозуміти цю закономірність, після чого не просто вибрати серед цих годинників потрібні, а перемістити їх у правильному порядку, щоб послідовність зміни положення стрілок була збережена. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де послідовність буде утворена вже за іншим принципом. Наприклад, якщо у попередньому завданні змінювали положення хвилинні стрілки, то на наступному – будуть це робити вже годинні, при чому, можливо, зовсім по-іншому. Це завдання остаточно закріплює вміння працювати з аналоговим годинником та розуміти, як він показує час.