Вершиною вміння працювати з послідовностями є робота з такими структурами цього виду, елементами якої є числа. Справа в тому, що числа йдуть одне за одним, вже маючи певну природню послідовність – ту, яка визначає місцезнаходження числа на прямій при лічбі. Щоб утворити числову послідовність, яка керується іншими принципами, дитина має памʼятати про те, як взаємодіють числа на цій прямій і водночас розуміти принцип будування конкретної послідовності. Цим і займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься кілька чисел, що йдуть у горизонтальному ряді одне за одним. Аби дитина не заплуталась, всі числа зображено іншими кольорами. Крім того, кольорова диференціація додає різноманіття візуальному ряду вправи. Послідовність незавершена: останні кілька клітин залишаються порожніми, і завдання, яке ставиться перед дитинною, полягає як раз у тому, щоб визначити, що за числа мають там бути. Для цього учень має поглянути на те, як відрізняються між собою сусідні числа, які вже є. Оскільки послідовність враховує природну числову пряму, то і числа знаходяться не у хаотичному порядку: за меншим знаходиться більше. Проте між ними є різниця не в одиницю (тоді як у приданій послідовності саме вона і спостерігається: за «3» йде «4», потім «5», і між сусідніми числами є лише одиниця), а у інше число. Віднімаючи більше число від меншого сусіднього, дитина розуміє, яка різниця має там бути. Залишається лише додати її до крайнього більшого числа – і таким чином завершити послідовність. Принцип її побудови може відрізнятись в залежності від етапу, тож дитині треба бути уважною до цього, як і до кількості чисел, на які треба продовжити кожен ряд.