При виконанні вправ, що містять дроби, дитина поки що не буде стикатись з важкими випадками обчислень – всі знаменники та чисельники є, здебільшого, невеликими числами, тож знайти результат множення досить просто. Інша справа, що розібратись в самій механіці виконання множення, у взаємозвʼязку між різними компонентами прикладу та звикнути працювати з дробами буває нелегко. Ця вправа є однією з тих, що робить наголос саме на кращій орієнтованості дитини у дробах. На екрані перед учнем міститься кілька математичних прикладів, що містять дію множення, де обидва множники є дробами. Добутки є в наявності, тож розвʼязувати нічого не доведеться. Проте треба виконати іншу операцію, а саме – сортувати добутки. Як саме – вказано у завданні. Наприклад, розмістити результати обчислень у порядку зростання або спадання. Отже дитина, щоб правильно виконати всі обчислення, має уважно вивчити кожен приклад. При цьому учень бачить, як саме множаться компоненти дробів, аби в результаті вийшло те чи інше число, дитина бачить, що окремо множиться пара чисельників, окремо – пара знаменників. Далі дитина переміщує дроби згідно із вказаним у завданні критерієм. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап вправи, де треба буде виконати подібні дії з іншими прикладами. Для того, щоб учню було цікавіше займатись сортуванням, кожен етап завдання супроводжується візуальними образами – ілюстраціями, які не мають звʼязку з математикою, проте можуть зацікавити дитину та привернути її увагу.