Еквівалентним дробам приділяється так багато уваги, тому що їх вивчення дозволяє краще зрозуміти дроби загалом та осягнути те, як числа, що входять до структури цих математичних одиниць, взаємодіють між собою. От і це завдання теж присвячене еквівалентним дробам. Оскільки дитина вже розуміє, що вони з себе представляють, а також вміє вже навіть доповнювати дріб, щоб він став еквівалентним до іншого, ця вправа виводить вміння працювати з цими одиницями на новий рівень, а саме – утворювати послідовність з еквівалентних дробів. На екрані перед учнем міститься зображення ряду дробів, де всі елементи цієї послідовності є еквівалентними, тобто тотожними за пропорцією між знаменником та чисельником. Цього разу, що важливо, числовий компонент не супроводжується ілюстративним – нема ані діаграм, ані числових прямих. Є тільки числа, з якими і треба працювати. Дитина уважно вивчає кожен дріб у ряду, щоб визначити, як саме вони повʼязані між собою, що їх обʼєднує, що саме робить їх еквівалентними. Останній дріб представлений тільки каркасом: є порожня клітинка на місці чисельника та порожня клітинка на місці знаменника. Туди треба вписати числа так, аби дріб, що утвориться в результаті, був еквівалентним до попередніх. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, де буде подібний ряд дробів, але вже інших. Знайти потрібні числа дуже просто. Знаменник першого дробу більший або менший від знаменника так само (у стільки ж разів), як і чисельник. Отже, і останній дріб має містити числа, які більші або менші за чисельник і знаменник попереднього таким самим чином.