У завданнях, що присвячені різним темам, учень може знайти розділи, які так чи інакше торкаються теми шифрування та кодування. Таке різноманіття вправ є не випадковим: працюючи з умовними символами, які набувають певного значення тільки у контексті однієї окремої вправи, учень не лише тренує памʼять та концентрацію, а покращує навички роботи з інформацією, адже йому кожного разу треба тримати в памʼяті значення кожного такого позначення. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з кодом у предметній послідовності. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання містить зображення нового предметного ряду. Обʼєкти, які там використовуються, можуть бути абсолютно різними, але в межах одного етапу це зазвичай предмети певного типу, які між собою відрізняються зовнішньо. Наприклад, різні автомобілі. У формулюванні завдання, яке знаходиться над предметним рядом, дитина знайде сам код: послідовність цифр. Під рядом елементів є розшифрування: котрий з малюнків якій цифрі належить. Коли дитина продовжить його та заповнить всі клітинки, то пройде на наступний етап завдання, де код, як і предмети, що символічно передаватимуть ці обʼєкти, буде вже іншим.