Розклад – це те, з чим дитина стикається не тільки з першого класу, а й, можливо, з часів дитячого садочка. Розклад – це те, як розподілені справи за годинами дня. Вміти розуміти, а з часом і складати розклад, є досить важливим для того, щоб проводити свій час продуктивно і встигати робити все, що потрібно та хочеться. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати саме з розкладом уроків. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься розклад уроків для двох класів. Він має вигляд таблиці, адже саме такий формат подання інформації є найбільш зручним та ефективним для цієї мети. У крайньому лівому стовпчику подаються години уроків, за допомогою яких можна визначити, коли певний урок починається, скільки він триває, о котрій він закінчиться. У кожного класу є свій стовпчик розкладу. У завданні, формулювання якого знаходиться над цією таблицею, вказано, для якого саме класу треба знайти урок, та о котрій годині він має початись. Керуючись цими координатами, дитина шукає потрібний урок. Спочатку знаходиться стовпчик, що належить тому чи іншому класу, а потім – рядок, де вказано годину початку уроку, вказаного у завданні. Коли дитина знайде цей урок, то вибере його з-поміж інших варіантів, що знаходяться під таблицею, щоб пройти на наступний етап вправи. Вміння орієнтуватись у розкладі, яке тренується завдяки цій вправі, є практично важливим, адже дозволить дитині краще розуміти власний розклад занять.