Сортування – форма виконання вправи, яка вимагає досить великої концентрації від учня, хоча при цьому воно і не є надто складним завданням за механікою свого виконання, адже відповідь на приклади вже є відомою. На екрані перед дитиною міститься група прикладів з дією множення. Один з множників обовʼязково є дробом, а інший – цілим числом. Кожний приклад вже є вирішеним – відповідь знаходиться після знаку рівності. Проте добутки переплутано місцями. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб відсортувати варіанти відповіді. Для цього учень має звернути увагу на ряд чинників. Перший – це знаменник. Дитина має памʼятати, що при множенні дробу на ціле число знаменник не змінюється, а відтак знаменник добутку має співпадати зі знаменником множника. Вже після цього треба дивитись на чисельник: саме на чисельник множника-дробу треба множити чисельник, котрий представлено цілим числом. Коли учень перемістить всі добутки по своїх прикладах, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, просто вирази будуть вже іншими. Оскільки всі добутки є в наявності, вони є і підказкою при обчисленні. Чим далі просувається дитина, тим простіше вибрати, адже скорочується можлива кількість варіантів. З кожним рівнем учню простіше їй орієнтуватись у дробах. Це зробить її навички множення цілих чисел та дробів більш впевненими та ефективними.