Виконуючи попереднє завдання, дитина вже потроху вчилась орієнтуватись у дробах, проте дійсно відточити це вміння вдасться тільки тоді, коли учень стикатиметься з досить великими математичними одиницями цього виду. У ході виконання даного завдання учень відшліфує вміння орієнтуватись у розрядах десяткових дробів, адже воно зосереджено саме на цьому, а крім того учень стикатиметься з дробом з багатьма цифрами після коми, а не однією-двома, як було досі. На екрані перед дитиною міститься десятковий дріб – новий для кожного наступного етапу завдання. Над ним є формулювання завдання, у якому називається одна з цифр, що учень може бачити у дробі. Дитина шукає, де саме знаходиться ця цифра, після чого необхідно з-поміж кількох варіантів, що містяться на екрані під дробом, визначити той варіант з назвою розряду, на місці якого ця цифра і є. Наприклад, відразу після коми знаходиться розряд десятих, наступний – сотих, далі буде тисячних і так далі. Розподілення розрядів після коми є інвертованим, тобто зворотнім до звичайного, але сам порядок назв такий самий. Важливо, щоб учень розумів суть кожної назви. Наприклад, якщо йде мова про дріб «0,8», то називається він «нуль цілих та вісім десятих», а це означає, що одиницю розділили на десять частин, з яких взяли вісім. Отже назва розряду вказує на загальну кількість частин, тобто на знаменник, а цифра – на чисельник. На наступний етап до нового дробу дитина проходить після того, як вибере, як називається розряд, на місці якого знаходиться вказана у завданні цифра.