Віднімання, як вже знає дитина, є дією, протилежною до додавання. У ході віднімання початкове число зменшується, адже від нього забирають певну частину. При цьому зменшуване не є рівнозначним з відʼємником, як це є з доданками: зменшуване має бути більшим і воно завжди стоїть першим у прикладі, тоді як при зміні доданків місцями сума не змінюється. Всі ці правила учень вже досить добре засвоїв на класичних прикладах, де треба було знайти різницю, що відокремлюється від самого прикладу знаком рівності. Але якщо йде мова про математичний вираз, що є нерівністю, тобто замість знаку «дорівнює» там є знак «більше» або «менше», то у прикладі можна використати цілий набір зменшуваних або відʼємників. Число після знаку «більше» чи «менше» використовується як критерій для підбору: результат віднімання двох чисел має бути обовʼязково меншим чи більшим від цього числа, але яким саме – неважливо. Відсутність конкретної відповіді дозволяє підібрати замість буквеного знаку у цьому виразі не один, а відразу кілька варіантів рішення. На екрані перед учнем міститься нова для кожного етапу вправи нерівність з дією віднімання. Важливо, що в учня є кілька варіантів того, як можна замінити буквений символ, що, в залежності від етапу вправи, може знаходитись як на місці зменшуваного, так і на місці відʼємника. Учень підбирає ті варіанти, використання яких робить нерівність закінченою, але правильною. Вибравши їх, дитина проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з новим виразом такого ж ґатунку.