Учень вже досить докладно ознайомився з еквівалентними дробами, використав різні способи візуального оформлення цих обʼєктів для вивчення. Ця вправа робить наступний крок у вивченні даної теми: дитина буде не просто вибирати еквівалентні дроби у пару, а самостійно відновлювати їх. На екрані перед учнем міститься пара дробів. Вони еквівалентні, тобто тотожні за пропорціями, які є між чисельниками та знаменниками. Проте в одній з дробів є порожня клітинка, тож він є неповним. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вписати у цю клітинку правильне число – тобто таке, яке зробить ці дроби еквівалентними, як і було задумано. Орієнтирами виступають вже знайомі учню кругові діаграми – кола, поділені на сегменти, кількість яких співпадає зі знаменником, тоді як виділеними іншим кольором є сегменти, що співпадають з чисельником. Отже, учень спочатку вивчає їх. Дитина має повʼязати картинки з дробами. Коли дитина працює з неповним дробом, то або вводить число кольорових сегментів у чисельник, або вводить загальну кількість сегментів у знаменник. тож виконати цю вправу дуже легко. Проте потім, коли учень переміщуватиметься між рівнями, він поступово почне все більше уваги звертати не на кола і сегменти, а на еквівалентні дроби. Знаючи, як за пропорціями вони повʼязані між собою, дитина з часом буде просто підбирати число у порожню клітинку за сусіднім дробом, а малюнок використовуватиме, скоріше як допоміжний засіб для перевірки власного варіанту.