Площа, як периметр, може служити для того, щоб допомогти людині дізнатись величину сторін фігури. При цьому підхід при відтворенні фігур за площею відрізняється від знаходження сторони фігури за допомогою периметра. Важливо памʼятати, що площа – це добуток двох перемножених між собою перпендикулярних сторін. Щоб знайти невідому сторону, знаючи відому та площу цієї фігури, треба цю саму площу розділити на кількість квадратних одиниць у відомій стороні. Але якщо єдиною відомою величиною у фігурі є, власне, площа, то визначити сторони фігури можна лише в одному випадку – якщо цей квадрат. Власне, цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед дитиною міститься робоче поле, яке складається з квадратних одиниць – маленьких квадратиків. У завданні, яке подається зверху над цим зображенням, вказано, яку площу має фігура, котру треба відтворити. Дитина, розуміючи, що ця цифра є добутком двох однакових чисел, має згадати таблицю множення і те, яке число при множенні саме на себе дає даний добуток. Коли учень це робить, то відтворює дану фігуру, натискаючи на квадратики так, щоб утворився більший квадрат, сторони якого мають довжину, рівну цьому числу. Наприклад, якщо площа фігури – це число «25», значить ,сторона квадрату міститься «5» квадратних одиниць, адже саме дві перемножені пʼятірки дають у добутку «25». Коли дитина утворює дану геометричну фігуру, то проходить на наступний етап, де у завданні будуть нові умови.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється площа та їхнє скорочене позначення (мм2 , см2 , дм2 , м2 , км2, а, га).
Учень/учениця: знає формули для знаходження площі прямокутника, квадрата та застосовує їх при розв‘язуванні практично-зорієнтованих задач.