Робота з лінійкою є досить істотною частиною вивчення багатьох математичних тем, тож учню слід добре натренуватись ефективно працювати з цим інструментом для вимірювання. У ході виконання цього завдання дитина буде відтворювати відрізок, довжина якого вказана у завданні. На екрані перед учнем міститься зображення лінійки. Над нею міститься горизонтальна напівпрозора червона смуга. Учень, торкаючись до неї (курсором або пальцем – в залежності від того, яким пристроєм користується дитина при виконанні цього завдання), насичує її кольором – від нуля і до точки дотику. Таким чином дитина позначає відрізок на лінійці певної довжини. У завданні, формулювання якого знаходиться над цим зображенням, і вказано, якої довжини має бути цей відрізок. На кожному етапі лінійка та ця смужка залишаються такими ж, як і на попередньому, але у завданні потрібна довжина завжди інша. Її учень і має відтворити. Ця вправа робить кілька важливих акцентів. Перший – вимірюючи довжину за допомогою лінійки починати треба не від одиниці, а від нуля. Другий – вимірювати довжину можна досить точно, навіть по міліметрах. Наприклад, якщо у завданні вказано, що треба відзначити відрізок, довжиною у «2 сантиметри та 4 міліметри», то дитина на шкалі сантиметрів шукає двійку, після чого відраховує від неї потрібну кількість найменших позначок, тобто міліметрів. Завдяки цій вправі вміння дитини працювати з лінійкою остаточно закріпиться.