Вже знаючи, як одиниці виміру часу взаємодіють між собою, можна переходити на наступний рівень роботи з ними, а саме – до роботи з годинником, зокрема з аналоговим його видом, що показує час за допомогою стрілок. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься зображення такого годинника, який показує певний час. Годину показує коротша чорна стрілка, а хвилини – довша. Дитина, вже маючи досвід роботи з такими годинниками та вміючи з їхньою допомогою визначати час, має серед кількох інших подібних аналогових годинників, що знаходитимуться внизу під головним малюнком, вибрати той, час на якому змінено саме таким чином, як було вказано у завданні. Наприклад, у завданні вказано, що час на головному годиннику перевели на чверть години раніше. Відтак дитина спочатку має згадати, що чверть години – це 15 хвилин. Потім має згадати, в яку сторону рухається стрілка при переведенні назад. Після цього дитина вибирає серед годинників знизу той, положення стрілок якого відповідає умовам завдання. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим годинником та кількома іншими варіантами. На наступному рівні завдання може істотно змінитись. По-перше, треба буде шукати вже годинник, на якому час перевели вперед, а також буде інша вказівка на те, наскільки саме хвилин чи годин це зробили. Таким чином у цьому завданні дитина повторить всі свої знання, присвячені роботі з аналоговим годинником, та нагадає собі, як саме читати його дані та як переводити.