Дитина може подумати, що дроби досить рідко використовуються у виконанні буденних дій в житті. Проте таке враження помилкове. Існує немало життєвих ситуацій, у вирішенні яких саме дроби можуть допомогти найкраще. Справа в тому, що дріб – це частина цілого, тобто певна кількість предметів чи обʼєктів роботи приймається за умовну одиницю й ділиться на число частин, рівних за обʼємом чи розміром. Деякі з них беруться, тобто виділяються. Число загальних частин – знаменник, а ті, які виділяються, є чисельником. Учень зможе переконатись у цьому виконуючи це завдання, адже воно містить задачі з дробами. Кожна задача – це окремий маленький сюжет або ситуація, для опису якої необхідні дроби. Наприклад, згідно з сюжетом задачі треба визначити, яка частина години є одною третиною. Знаючи, що в годині «60» хвилин, учень сприймає годину як умовну одиницю, ділить її на три частини. Це значить, що у кожній по «20» хвилин. Відтак саме вона, ця кількість хвилин, і є одна третя від години. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб розшифрувати дріб, зрозуміти, як він відноситься до того чи іншого обʼєкта роботи. Наприклад, якщо вказано, що треба визначити від метра дріб, де одиниця у чисельнику, а двійка у знаменнику, то це значить, що метр треба розділити на дві частини і взяти одну з них – а це «50» сантиметрів, бо в метрі їх «100». Побідні задачки будуть на всіх рівнях – по одній на етап завдання. Коли дитина вписуватиме у порожню клітинку під задачкою відповідь, вона й буде переміщуватись між етапами завдання. А додаткові ілюстрації, які можуть бути й не повʼязані з описуваними сюжетами, роблять задачу більш цікавою.