Тема множення цілих чисел на дроби не була б повністю розгорнутою без задачок, для вирішення яких потрібно було б виконати саме цю дію. Власне, дана вправа і представляє собою набір задачок, які мають на меті закріпити вміння дитини множити цілі числа та дроби. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи міститься новий текст такої задачки. Згідно з її сюжетом дитині потрібно помножити ціле число на дріб. Особливість цього завдання в тому, що сам дріб не називається у вправі прямо. Натомість там йдеться про певну частину цілого. Наприклад, про те, що за годину черепаха долає певну кількість кілометрів, тож треба дізнатись, скільки вона пройде за добу. Якщо швидкість «три чверті кілометра», значить дитина має сама зрозуміти, як виглядатиме цей дріб. У знаменнику має бути четвірка, а у чисельнику – трійка. Цей дріб і треба помножити на «24». Під текстом задачки є не просто варіанти відповіді. Натомість там можна побачити варіанти прикладів, які мають бути утворені на основі умов задачки. Кожен приклад розвʼязано. Учень вивчає варіанти, перевіряє їх та знаходить той єдиний, який підходить для умов вправи. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап до нової подібної задачки. Важливий нюанс, про який дитина дізнається за допомогою цієї вправи, полягає у тому, що чисельник і знаменник – це те саме, що ділене та дільник, тож, якщо в результаті виходить неправильний дріб, де чисельник більший ніж знаменник, і їх можна розділити, то це й треба робити, аби дізнатись остаточну відповідь.