Площа як тема для вивчення геометричних фігур може також бути використана для того, щоб повторити тему множення. Справа в тому, що площа дізнається шляхом множення двох перпендикулярних сторін у прямокутниках. Відтак, якщо відомими є дві ці сторони, а треба дізнатись площу, то дитина виконує множення, а якщо відомою є площа, а одна із сторін ні, то площа стає діленим, а довжина відомої сторони – дільником для знаходження невідомої сторони. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати математичні завдання, де фігуруватиме площа. На екрані перед дитиною міститься зображення прямокутника, сторони якого відомі. Завдання дитини полягає у тому, щоб перекласти ці величини у форму прикладу, який знаходиться під зображенням, і обчислити площу, перемноживши два числа. Ці числа можуть бути й багатоцифровими, тож учню доведеться докласти зусилля, щоб дізнатись правильну відповідь. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання. Важливо, що й фігури зображуються коректно. Якщо у перпендикулярних сторін різна довжина, то це завжди прямокутник, а якщо однакова – то це квадрат. За допомогою цієї вправи учень вчиться сприймати площу як одну з властивостей фігури навіть тоді, коли для її зображення вже не використовуються квадратні одиниці, тобто маленькі квадратики, з якими учень працював у ході виконання попередніх завдань. Натомість площу учень може дізнатись і за допомогою величини сторін.
Учень/учениця: знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів