Задачі тільки посилюють цікавість дитини до виконання завдань, які присвячені тій чи іншій темі. Проте, коли йде мова про вивчення теми часу, задачі разом з тим і значно ускладнюють сприйняття даного розділу, оскільки сюжетний компонент тексту насичує додатковими деталями вправу. А це робить задачки, з одного боку, ще більш цікавими та актуальними (адже у них описуються ситуації, з якими стикається дитина у житті при обчисленні часу виконання подій тощо), а також і більш корисними, адже для успішного розвʼязування цих задачок учень має ще більше зосередитись на темі. На екрані перед учнем міститься текст з умовами задачки, де головною темою є час. На кожному етапі міститься нова така задачка, проте завдяки різноманіттю ситуацій, що були в них описані, кожна задачка сприймається як унікальне і неповторне завдання. Учень уважно читає задачку та аналізує дію часу наприклад, згідно з умовами однієї з них годинник почав рухатись вдвічі швидше, тобто за одну годину стрілки пройшли шлях, як у звичайному годиннику – за дві. Серед варіантів годинників, які містяться під текстом, учень має знайти той, що відповідає на питання, яке задається у тексті задачки. Наприклад, визначити, що показує звичайний годинник, коли відомо, що показує той, який рухався двічі швидше. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап. Всі задачки мають варіанти відповіді саме у вигляді годинників, що розвиває не тільки математичні здібності, а й абстрактне мислення.