Для закріплення будь-якої теми, яка повʼязана з математикою, найчастіше використовуються завдання, що мають формат задачок. Вони, ці задачки, мають певний сюжет, що описує ситуацію, для вирішення якої необхідні знання дробів та вміння з ними працювати. Особливість цих задачок, з якими зіштовхнеться дитина у ході виконання даної вправи, у тому, що вони описують досить реалістичні умови. Читаючи сюжет задачки, учень зрозуміє, що вона дійсно досить правдоподібно описує цілком життєві обставини використання дробів числа. На кожному етапі завдання дитина працюватиме з новою такою задачкою, на екрані перед учнем міститься текст з умовами. Важлива особливість задачки в тому, що дитина сама має визначити, в яких відносинах числа, вказані у тексті. Тобто прикладу, де все розписано, не буде. Натомість учень має сам здогадатись, як використати дріб для знаходження відповіді на питання. Проте здебільшого схема одна й та сама: є певне число, і його частину треба знайти за дробом. Наприклад, три чверті від «36». Для того, щоб зробити це, треба розділити те число, яке вказано у знаменнику, а потім те число, що вийде – помножити на чисельник. Учень вже знає, навіщо це робити: адже знаменник представляє собою кількість частин числа, що сприймається як щось ціле, а чисельник – це та кількість цих частин, яка задіюється у питанні до завдання. Коли учень з-поміж кількох варіантів відповіді під задачкою вибирає ту, яку вважає правильною, то проходить на наступний етап вправи.