На даному етапі математичні вправи, які повʼязані з напрацюванням навичок роботи з десятковими дробами, спрямовані на одну важливу мету – навчити дитину більшість дій виконувати подумки, тримаючи в памʼяті відносно великий обсяг інформації. Ця вправа робить наступний крок у цьому, адже у ході її виконання дитина має розвʼязувати задачі, згідно з умовами яких треба виконати не одну, а кілька математичних дій з десятковими дробами. На екрані перед учнем міститься текст з умовами цієї задачі – нової для кожного наступного етапу завдання. Учень читає текст, розуміє, яку саме дію треба виконати, щоб дізнатись відповідь на питання, що ставиться в умові. Після цього учень має подумки створити приклад та виконати всі потрібні дії між десятковими дробами. Коли дитина це зробить, то залишається тільки вибрати відповідь на питання задачки з-поміж кількох варіантів, що знаходяться під її умовами. Таким чином все ж одна підказка для учня залишається – число-результат дитина не мусить вводити сама, варіанти вже є. Але тільки один з них є правильним, тож учню доведеться бути особливо уважним під час розв'язання. Навіть не дивлячись на те, що дробів в тексті буде кілька, дія лише одна – учню не доведеться спочатку додавати десяткові дроби, щоб потім від суми відняти іншу. Крім того, вирішувати задачки просто цікаво завдяки сюжетному компоненту і тому, що кожен текст супроводжується і додатковими ілюстраціями, які мають посилити зацікавленість учня у знаходженні відповіді.