Для успішної роботи з дробами принципове значення є саме у розумінні взаємозвʼязку чисел, які грають роль чисельника та знаменника. Дитина вже має певний досвід роботи з дробами, проте для того, щоб остаточно закріпити розуміння цієї теми, у ході виконання даного завдання дитина записуватиме чисельник або знаменник (в залежності від етапу елемент, який треба вписати, змінюється) у дріб, де інший елемент є відомими. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься ілюстрація дробу. Дитина вже бачила дещо подібне раніше: є фігура, яка сприймається як одиниця. Загальна кількість частин, на яку її поділили – це знаменник. Деякі сегменти або частинки зафарбовані іншим кольором. Це – чисельник. Учень має порівняти малюнок з каркасом дробу, що знаходиться під ним. Ілюстрація виражає цей дріб. Дитина порівнює кількість сегментів з числами і переконується у тому, як саме малюнок зображує дріб. Залишається тільки ввести те число, якого бракує. Для цього дитина має порахувати кількість сегментів певного виду: загального для знаменника і зафарбованого – для чисельника. Після того, як дитина введе число у порожню клітинку і, таким чином, доповнить дріб, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Ця вправа є досить простою за механікою виконання, проте її мета не в тому, щоб перевірити дитину, а в тому, щоб дати їй змогу краще зрозуміти звʼязок між чисельником та знаменником і навчитись визначати їх за ілюстрацією майже автоматично.