Еквівалентність дробів – це явище, яке означає однакову пропорцію між чисельником та знаменником у різних дробах, які можна було б представити одною ілюстрацію на круговому графіку. Наприклад, як дріб, де в знаменнику двійка, а чисельнику – одиниця, так і дріб, де в знаменнику вісімка, а в чисельнику четвірка, є еквівалентними, адже в обох знаменник більший, ніж чисельник, вдвічі і становить половину. Отже, знаючи те, як саме повʼязані між собою еквівалентні дроби, можна записати їх, чим і займеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься певний дріб – новий для кожного наступного етапу вправи. Через знак рівності після нього є каркас для майбутнього еквівалентного дробу, який треба записати, заповнивши порожні клітинки на місці чисельника та знаменника. Для цього учень має змінити чисельник та знаменник однаково – збільшити або зменшити обидва числа однаково. Як саме – вказано у завданні, формулювання якого міститься над числами. Отже, дитина ділить або множить як знаменник, так і чисельник на певне число, записуючи у порожні клітинки результат цієї дії. Після цього учень має проаналізувати пару дробів, яка виходить в результаті. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. Виконуючи дану вправу, дитина знаходить ще один спосіб опрацювати еквівалентні дроби. Крім того, це завдання допомагає зрозуміти один з головних принципів цих математичних одиниць, а саме – їхню можливість прийти до спільного меншого, тобто те, що різні еквівалентні дроби можна розділити на одне й те саме число.