Найпростіше порівнювати дроби, знаменники яких однакові. Це означає, що умовну одиницю розділили на однакову кількість частин, і залишається вже порівнювати тільки те, скільки з кожного дробу цих частин «забрали», тобто залишається порівнювати тільки чисельники. Якщо ж знаменники різні, то можна спробувати перевести їх до однакового значення. Наприклад, якщо серед кількох дробів, більшість знаменників в яких представлені числом «21» є один, де знаменник – це число «7», то, щоб правильно порівняти їх, треба помножити дріб з сімкою на три – як чисельник, так і знаменник. у ході виконання цього завдання дитина буде знаходити менший або більший дріб – в залежності від того, що саме вказано у завданні. Учень бачить перед собою на екрані ряд дробів. Серед них і треба знайти найбільший чи найменший, порівнявши чисельники, якщо знаменники однакові або після того, як знаменники вдасться привести до однакового значення. Коли учень виділяє потрібний дріб, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Треба памʼятати, що всі дії, які виконуються над знаменником, виконуються також і над чисельником. Тобто якщо знаменник, аби приблизити його до інших дробів у ряду, треба помножити або розділити на, скажімо, трійку, то це ж треба зробити і з чисельником. Завдяки цьому завданню дитина краще розуміє, що більший дріб – це той, який ближчий до умовної одиниці, тобто коли чисельник наближається до знаменника, а менший дріб – протилежний до нього.