Множення двох дробів, на відміну від додавання та віднімання, не вимагає від елементів виразу наявності однакових знаменників. Це означає, що множити можна буквально будь-які дроби. Проте така свобода дій має зворотну сторону: розібратись з правилами множення двох дробів буває нелегко, особливо спочатку. При множені двох дробів необхідно як чисельник, так і знаменник перемножити між собою, після чого, якщо це потрібно і можливо, скоротити дроби, тобто розділити обидві його частини на однакове число. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з тим, як описується множення двох дробів за допомогою малюнків. На екрані перед учнем міститься зображення малюнка, що містить вже відомі умовні позначення дробу у вигляді кругової діаграми: коло поділене на сегменти за кількістю частин, вказаних у знаменнику, і деякі з них виділені іншим кольором – це і є чисельник. Кожен множник – один такий малюнок. Добуток теж є і теж має такий самий вигляд. Отже дитина має докладно та ретельно вивчити ці малюнки, зрозуміти, про які дроби йдеться. Після цього учень з-поміж числових виразів, що містять під ілюстрацією, має знайти той один приклад, який повністю відповідає малюнку. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап. Оскільки нічого обчислювати дитині не треба, адже всі добутки вже є в наявності, це завдання має більше ознайомчий характер і повинне дати дитині можливість краще зрозуміти, як, власне, відбувається множенні двох дробів.