Робота з рештою є важливим елементом процесу обчислення грошової суми. Справа в тому, що ціна на той чи інший товар здебільшого подається разом з копійками, а також у гривнях, сума яких рідко буває рівною. У покупця ж у наявності вкрай рідко буває рівно ця ж сума грошей, здебільшого він дає більшу купюру та разом з товаром отримує решту. Визначити решту досить просто: треба від наявної суми грошей відняти ціну на покупку. У знаходженні решти й тренуватиметься дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення математичної задачки – нової для кожного наступного етапу вправи. Але завжди за умовами цієї задачки треба дізнатись решту. Учень має перед собою дві суми: наявні гроші у гривнях та копійках та ціну також у гривнях і копійках. Залишається тільки подумки виконати дію віднімання. Памʼятаючи, що в одній гривні сто копійок, вся операція перетворюється на звичайне віднімання багатоцифрових чисел, де копійки виступають цифрами у розряді одиниць та десятків. Коли дитина знаходить відповідь, залишається тільки ввести її у відповідні клітини під умовами задачки: окремо у клітинку, що відповідає за гривні, та окремо – за копійки. Після цього учень проходить на наступний етап, де працюватиме з подібним текстом, але як вартість того чи іншого товару, так і наявні у персонажа-покупця гроші будуть вже в іншій кількості.