Десятковий дріб відрізняється від звичайного. Якщо спробувати перевести вигляд десяткового у звичайний, то вийде, що у знаменнику буде число, відповідне до того, де після коми знаходиться число у десятковій формі дробу. Наприклад, якщо у знаменнику «10», а в чисельнику «5», то десяткова форма виглядатиме так: «0,5». Хоча десяткові дроби є, по суті, окремим випадком звичайних, через особливості оформлення для дитини та те, що ці дроби використовують досить часто, вивченню даної теми присвячено окрему групу вправ, і це завдання відкриває її. У ході його виконання дитина познайомиться з десятковими дробами та навчиться головному – розумінню їхньої природи. На екрані перед дитиною міститься зображення великого робочого поля, яке поділене на маленькі квадратики. Певна частина цих квадратиків зафарбована тим чи іншим кольором. Завдання, яке ставиться перед учнем полягає у тому, щоб визначити, яка саме частина квадратів зафарбована. Щоб зробити це, потрібно виконати дві дії. По-перше, учень має обчислити, скільки взагалі квадратиків у полі. Для цього не треба рахувати кожен окремо. Треба лише кількість квадратів у горизонтальній лінії помножити на кількість квадратів у лінії вертикальній. Після цього учень зрозуміє, на скільки частин поділене робоче поле – а ця цифра і буде знаменником, що вказує на місце числа після коми у форматі десяткового дробу. Далі дитина просто рахує кількість зафарбованих квадратів. Якщо всього їх сотня, а зафарбованих, скажімо, «24», то дріб виглядатиме так: «0,24». Варіанти для відповіді подаються під робочим полем, тож учень може ознайомитись з десятковими дробами у їхньому різноманітті.
Виразити дріб зі знаменником 10 як рівноцінний дробу із знаменником 100 і використати цю техніку, щоб додати два дроби з відповідними знаменниками 10 і 100