Послідовність предметів будується за певними внутрішніми структурними законами, які визначають кількість елементів певного ґатунку у кожному ряді. При цьому послідовність може і змінювати свій розмір, проте для цього вона має дотримуватись певних правил. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з випадками зростаючих послідовностей. На екрані перед учнем міститься дві послідовності – одна під іншою. Та, що знаходиться нижче, є більшою. Вони однакові за структурою, адже у кожну з них входить один і той самий набір елементів. Учень вивчає, як вони взаємоповʼязані між собою. Нижня послідовність – це та сама, що була зверху, але після процесу зростання. Дитина бачить, які саме елементи було кількісно збільшено і – на скільки. Під ними є каркас для ще однієї послідовності, ще більшої за попередні. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб заповнити порожні клітинки каркасу елементами послідовності таким чином, щоб відтворити попередню у збільшеному вигляді. Кількість кожного типу предметів збільшується у третій послідовності відносно другої на стільки ж, наскільки кількість цих самих елементів у другій збільшено відносно першої. Наприклад, якщо у першій послідовності, тобто найвищій та найменшій, є чотири синіх бублики і вісім зелених, а у нижній сім синіх та девʼять зелених, то у третьому ряду вже має бути десять синіх та десять зелених. Таким чином, зберігається пропорція зростання елементів послідовності. На наступний етап до нового подібного ряду дитина проходить тоді, коли завершить заповнення каркасу збільшеної послідовності всіма потрібними елементами.