Це завдання дозволяє закріпити розуміння відсотків за допомогою прикладів. Потрібно узагальнити отримані знання — як знаходити відсоток від числа, яке значення цієї математичної структури тощо.
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.
Учень/учениця: пояснює поняття: числова нерівність; доводить властивості числових нерівностей; знаходить об'єднання та переріз числових проміжків; зображує на числовій прямій множини, задані за допомогою нерівностей.
Учень/учениця: формулює означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута прямокутного трикутника; записує та доводить основні тригонометричні тотожності; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса і котангенса для кутів 30°, 45° і 60°.