Нерівність може складатися не лише з двох частин, між якими міститься знак «більше» чи «менше», а й з трьох. В такому випадку є певний елемент в самому центрі структури. Інші елементи (чи то числа, чи то цілі вирази) є більшими або меншими від нього — на це вказують відповідні знаки.
Учень/учениця наводить приклади нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця пояснює, що таке об’єднання та перетин числових проміжків, і формулює властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною.
Учень/учениця формулює означення розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей.
Учень/учениця: зображує на координатній прямій об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їхніх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує лінійні нерівності з однією змінною, системи лінійних нерівностей з однією змінною.