Це завдання використовує літери як засіб ускладнення вираження чисел для їхнього порівняння. Розшифрування літер є, тож потрібно просто підставити відповідні числа замість них. Але після цього стає зрозуміло, що цей дріб більший, ніж одиниця. Тобто розшифрування змінює формат виразу.
Учень/учениця наводить приклади числових нерівностей, нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця наводить приклади нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця пояснює, що таке об’єднання та перетин числових проміжків, і формулює властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною.
Учень/учениця формулює означення розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей.