Нерівності мають набір властивостей. Наприклад, якщо один елемент виразу більший, ніж інший, то після додавання до обох елементів одного й того ж числа знак нерівності не зміниться. Це завдання присвячено цій та іншим властивостям нерівностей.
Учень/учениця наводить приклади числових нерівностей, нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця наводить приклади нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця формулює означення розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей.
Учень/учениця: зображує на координатній прямій об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їхніх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує лінійні нерівності з однією змінною, системи лінійних нерівностей з однією змінною.