Наукова теорія ймовірності є матеріалом для дослідження математики значно більш старших класів, але саме поняття про неї дитина має зрозуміти як можна скоріше, бо вона стикається з імовірностями кожного дня у повсякденному житті. Отже, на екрані на одному з етапів завдання зображена карусель, кабінки якої пофарбовано у різний колір. Кількість цих кабінок не рівна: кількість одних превалює над іншими. При тому, що карусель постійно крутиться, ймовірність, що при зупинці знизу залишиться кабінка, колір якої більш розповсюджений, — більша. Дитина має уловити цю логіку та самостійно відповісти на питання стосовно імовірності тої чи іншої події, що повʼязана із зображеннями на екрані. Коли дитина дає відповідь на питання про вірогідність, зображення змінюється: зʼявляються нові малюнки, які теж відрізняються один від одного за певним критерієм, а їхня пропорція нерівна. Але й на наступному етапі вправи, керуючись кількістю предметів, дитина має зрозуміти, вірогідність чого з описуваних у завданні процесів більша.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.