На екрані дитина бачить кілька груп малюнків. Та група ,що знаходиться зверху, є орієнтиром по кількості елементів. Кількість обʼєктів у інших групах треба порівнювати саме з нею, з верхньою. У ході виконання завдання учень перераховує кількість предметів у кожній з цих груп, порівнює та аналізує їхню кількість. На кожному етапі завдання може відрізнятися від попереднього. Якщо на минулому треба було знайти, у якій з нижніх груп предметів менше, ніж у верхній, то на наступному етапі вже треба знайти групу, кількість предметів у якій співпадає з числом обʼєктів у верхній, або й перевищує його. Робити свій вибір дитина має компʼютерною мишкою. Після того, як вона вибере той чи інший варіант, зміниться не тільки завдання, а й малюнки, тож на кожному етапі треба заново перераховувати всі обʼєкти на екрані. Учень продовжує завдання незалежно від вірності відповіді, що дає, але у випадку помилки на екрані зʼявиться правильний варіант. Це завдання закріплює знання правил лічби та вміння аналізувати та робити висновки щодо зображеного.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.