На екрані зображений ряд предметів. Вони подібні у всьому окрім якоїсь конкретної риси, скажімо, форми деталі або її кольору. Дитина підраховує кількість предметів одного виду, потім – іншого. Під малюнком зображені по одному представники обох видів цих обʼєктів. Задача дитини полягає в тому, щоб за допомогою компʼютерної мишки вибрати, якого виду у ряду більше або ж менше. Після того, як дитина відповість на це питання, малюнок на екрані зміниться – зʼявиться інший ряд предметів у іншій кількості. Також, якщо на минулому етапі вправи треба було знайти, якого виду предметів на екрані більше, то на новому етапі, можливо, треба буде знайти меншу групу обʼєктів. При цьому до наступного етапу учень переходить незалежно від того, чи вірну відповідь він дав на минулому. Ця вправа допомагає дитині навчитись використовувати лічбу у повсякденному житті, у виконанні вправ, що не повʼязані з цифрами і числами напряму. Також завдання розвиває увагу та вміння аналізувати.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.