Це завдання має досить істотний акцент на звʼязку між предметами, що зображені на екрані. Наприклад, на малюнку можуть бути солодощі та упаковка для них. На кожному етапі завдання малюнок змінюється, як і кількість предметів, що на ньому зображені. Але незалежно від етапу завдання на малюнку дві групи предметів. Їхня кількість може співпадати, або ні. Завдання дитини полягає в тому, щоб визначити, чи достатня кількість предметів в одній групи, щоб відповідати кількості в іншій. Свій вибір дитина робить за допомогою мишки. На наступний етап учень переходить незалежно від правильності своєї відповіді, але у випадку помилки на екрані перед наступним етапом зʼявиться вірний варіант. Завдяки значному ігровому елементу завдання стає більш цікавим для дитини, але разом з тим воно в більшій мірі стимулює увагу учня та його концентрацію. Також у ході виконання цієї вправи дитина згадує порядок чисел при лічбі та вміння порівнювати кількість предметів.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.