Опис завдання
Це завдання має досить істотний акцент на звʼязку між предметами, що зображені на екрані. Наприклад, на малюнку можуть бути солодощі та упаковка для них. На кожному етапі завдання малюнок змінюється, як і кількість предметів, що на ньому зображені. Але незалежно від етапу завдання на малюнку дві групи предметів. Їхня кількість може співпадати, або ні. Завдання дитини полягає в тому, щоб визначити, чи достатня кількість предметів в одній групи, щоб відповідати кількості в іншій. Свій вибір дитина робить за допомогою мишки. На наступний етап учень переходить незалежно від правильності своєї відповіді, але у випадку помилки на екрані перед наступним етапом зʼявиться вірний варіант. Завдяки значному ігровому елементу завдання стає більш цікавим для дитини, але разом з тим воно в більшій мірі стимулює увагу учня та його концентрацію. Також у ході виконання цієї вправи дитина згадує порядок чисел при лічбі та вміння порівнювати кількість предметів.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.