На екрані дитина бачить числову пряму, яка зображена у вигляді лінійки. Ця пряма є довільно взятою частиною порядку чисел від одного і до ста. Деякі частини цієї прямої, тобто деякі числа, пропущені. Мета дитини у ході виконання цього завдання полягає у тому, щоб заповнити пустоти, орієнтуючись на сусідні числа. Для цього дитина має добре розуміти порядок чисел при лічбі, його закономірності та правила. Суть вправи у тому, що дитині не потрібно рахувати від початку числової прямої – достатньо тільки подивитись на попереднє число, щоб зрозуміти, яке буде далі. Якщо ж дитина у відповіді допустить помилку, то вірний варіант зʼявиться на екрані. Давши відповідь, вірну чи ні, учень переходить до наступного етапу, на якому треба опрацювати вже інший проміжок числової прямої. Ця вправа допомагає дитині осягнути і зрозуміти внутрішню логіку числового ряду, а також розвиває увагу, памʼять та аналітичні здібності.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.