Учень бачить на екрані числову пряму, яка зображена у вигляді лінійки. Ця лінійка може довільно брати певний проміжок числового ряду від одного і до двадцяти в залежності від конкретного етапу. Деякі цифри у цьому ряду пропущені. Саме їх дитина і має заповнити, орієнтуючись на сусідні, найближчі цифри. Таким чином дитина бачить наглядно порядок чисел при лічбі, доповнює цифровий ряд та працює з числами. Якщо учень виконує вправу без помилок, то переходить на новий етап, де подається інший проміжок цієї числової прямої, і пропущені там теж інші числа. У випадку помилки правильний варіант зʼявиться на екрані, після чого дитина теж продовжить виконання вправи, тож є змога вчитися на своїх помилках і використовувати цей досвід тут же. Це завдання закріплює вміння дитини рахувати і допомагає їй краще усвідомити порядок чисел. Разом з цим тренується памʼять та увага дитини, яка може використовувати досвід минулого етапу при виконанні завдання наступного.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.