Числова пряма є порядком чисел, що ілюстрований у вигляді лінійки. Деякі ділення цією лінійки є пропущеними. Дитина, користуючись здобутими знаннями про порядок чисел, має самостійно доповнити прогалини на числовій прямій, доповнюючи її. Виконання цієї вправи потребує від дитини гарного знання порядку числе при лічбі. Також у ході виконання цієї вправи тренуються увага та концентрація. Якщо дитина виконує завдання вірно, то числова пряма змінюється на вигляд і деякі її частини зникають – ці частини і треба буде повернути на наступному етапі. Але й у випадку помилкової відповіді дитина продовжить виконання вправи, хоча й не відразу. Спершу на екрані зʼявиться правильний варіант, щоб учень міг вчитись на своїх помилках. Ця вправа тренує вміння дитини орієнтуватися у порядку чисел, а також розвиває памʼять і увагу.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.