Це завдання має на меті допомогти дитині більш вільно працювати з послідовністю чисел. На екрані учень бачить кілька цифр, що групуються у ряд. Цей ряд відповідає порядку чисел при лічбі, але може починатись не тільки від одиниці, а йти довільно від будь-якого числа і далі. Числа в ряду можуть бути від одного і до десяти. Деякі з цих чисел пропущені. Мета дитини полягає в тому, щоб знайти пропущені числа і поставити їх на правильне місце. Для цього дитина має згадати вірне розташування чисел при їх перелічуванні. Якщо учень виконує вправу без помилок, то етап за етапом проходить відразу. На кожному етапі на екрані зʼявляється нова послідовність цифр, а пропущені – інші її частини. У випадку, якщо дитина допускає помилку, то завдання теж не закінчується, але після кожної хиби на екрані зʼявляється вірна відповідь. Цифри яскраво ілюстровані та мають цікаве оформлення. Дитина у ході виконання цієї вправи не тільки повторює порядок чисел при лічбі, а ще й тренує памʼять та увагу.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.