Таблиця є одним із найзручніших форматів роботи з обʼєктами. Предмети, які поміщені в таблицю, легше підрахувати, бо увага дитини не розсіюється на фон. Особливість конкретно цього завдання в тому, що воно вимагає від учня підключення всіх здобутих раніше навичок арифметики. На екрані дитина бачить таблицю з двома рядами. Учень підраховує кількість обʼєктів у кожному і порівнює їх. У ході виконання вправи дитина після підрахунку має самостійно, використовуючи мишку, розташувати предмети, як це задано на конкретному етапі. Наприклад, зробити так, щоб кількість предметів у верхньому ряду була на одного більша, ніж у нижньому. Якщо дитина справляється с задачкою, у цій таблиці зʼявляютсья нові обʼєкти, і їхню кількість треба змінити по-іншому, скажімо, тепер зробити кількість в обох рядах однаковою. Якщо ж була допущена помилка, вірна відповідь зʼявляється під таблицею. На кожному етапі дитина працює з новими предметами, тож їй не стане нудно. При цьому у кожному ряду може бути від одного до десяти предметів, тому, виконуючи цю вправу, учень тренує не тільки навички додавання, а й пригадує лічбу до десяти.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.