Ця вправа присвячена розвитку логічного мислення дитини, його здібності встановлювати те, якого елементу послідовності бракує. На екрані дитина бачить набір предметів. Вони розташовані без особливої системи, але учень може побачити, що всі елементи цього набору мають пару: там може бути або два трикутника, два кола, два квадрата, або, наприклад, два хреста, два кола і два овали – чи інший набір парних фігур. Але однієї з фігур бракує. При цьому під робочим полем містяться зображення трьох предметів, і всі вони містяться у цьому наборі фігур, але тільки одна з них потрібна для доповнення предметного ряду, оскільки інші дві вже є у достатній кількості. Дитина рахує число предметів кожного виду і вибирає той, якого бракує, керуючись логікою побудови зображення. Після цього дитина переходить на наступний рівень вправи, де бачить на екрані вже інший предметний ряд. Важливо, що у випадку помилки дитина теж проходить далі у вправі, але тільки після того, як побачить вірний варіант, що зʼявиться на моніторі. Окрім розвитку логічного мислення, ця вправа допомагає дитині згадати правила лічби.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).