На екрані дитина бачить послідовність чисел. Це довільно взятий ряд цифрових знаків, що містить кілька елементів, але в межах числової амплітуди від одного і до двадцяти. У цьому ряді є прогалини, і дитина має скористатися власними знаннями правил лічби та заповнити пустоти вірними числами. Якщо учень робить це без помилки, то переходить на наступний етап вправи: на екрані зʼявляється інша частина цифрового ряду від одного до двадцяти і пропущений елемент цього ряду теж інакший. У випадку невірної відповіді дитина теж продовжує виконання вправи, але не відразу – спершу вона має побачити на екрані вірний варіант, щоб зрозуміти свою помилку. Учень у ході виконання цієї вправи вчиться працювати з числовою послідовністю, пригадує та вільніше опановує правила лічби. Також це завдання корисне для розвитку уваги і памʼяті дитини.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.