На екрані учень бачить приклади, що присвячені тільки додаванню. Числа, які використовуються у якості доданків, мають цікаве візуальне оформлення, яскраво розмальовані та привертають увагу учня. Арифметичні символи «плюс» та «дорівнює» допомагають звикнути до їх використання під час виконання математичних дій. Мета дитини полягає у тому, щоб знайти суму двох чисел. Коли учень дає відповідь, то незалежно від того, чи вірна вона чи ні, починається наступний етап вправи, на якому на екрані будуть зображені вже інші числа у якості додатків. Ці числа, що міняються на кожному етапі, хоча й можуть бути різними, але завжди залишаються в межах першої десятки. Ця вправа не тільки розвиває числове мислення (бо на екрані є тільки цифри, і учень має згадати їхнє значення без підказок предметів чи малюнків) і допомагає дитині звикнути до мови цифр та символів, а й тренує безпосередньо навички додавання. Працюючи з цифрами, дитина більше не опирається у роботі на обʼєкти, що бачить на екрані, тож ця вправа є наступним кроком у оволодінні математичною наукою.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.